Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arabesk schreef:wij vullen telkens de hooinetten en de baal dekken we af met plastic en bakstenen, na 9 dagen hebben we alleen onderin een paar plakjes met schimmel, maar dat is maar heel weinig
Orlando_ schreef:Dank je Arabesk, dat ziet er mooi uit
Alleen heb ik geen opslag voor de baal voordroog zodat ik het net bij kan vullen..

Arabesk schreef:Orlando_ schreef:Dank je Arabesk, dat ziet er mooi uit
Alleen heb ik geen opslag voor de baal voordroog zodat ik het net bij kan vullen..
Ik ook niet, de baal staat gewoon op een paar tegels, afgedekt met een stuk plastic.
We voeren onbeperkt (in de hooinetten vijf stuks voor vier paarden). We geven zoveel dat als we de volgende dag komen dat er nog een beetje inzit.
Onder de hooinetten kun je grindtegels( gratis via MP) leggen of een stuk rubbermat, zodat het geen vieze bende wordt.
De gewone hooinetten heb ik wel eens geprobeerd, maar die zijn na een paar weken gesloopt.
)Annikab schreef:Welke maat hooinetten hebben jullie hangen?
Dit is het eerste jaar dat wij zelf moeten voeren in de winter en het liefst willen we het zo regelen dat er maar 1x per dag gevoerd hoeft te worden. Ben wel benieuwd hoeveel jullie voeren, aangezien jullie ook 1x per dag voeren.