Overal zie ik advertenties van mensen die een bijrijdster zoeken, hier, op marktplaats etc.
Maar hier in de omgeving van Arnhem lijkt het wel of iedereen elke dag de tijd heeft om zijn paard te rijden!
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar het begint er echt op te lijken. Ik heb al meerdere advertenties geplaatst, ook op mijn manege, maar daaroekt niemand een bijrijdster!
Ik had er niet zo lang geleden 3! Ik had gewoon tijd tekort, elke dag rijden, soms meerderen op 1 dag! Het was eigenlijk te veel van het goede maar ik vond het leuk, en zolang ik goede cijfers haalde vonden mijn ouders het ook goed.
Ik was helemaal happy, maar toen hoorde ik dat mijn o zo lieve verzorghaflinger Nancy naar een andere stal ging die te ver weg is. Die kon ik dus niet meer rijden. Ik miste haar heel erg (nog steeds) maar toen ging het arabiertje dat ik reed ook weg, verkocht wegens te weinig tijd.
En de laatste heeft een veulen gekregen, echt een schatje, maar daar kan ik dus niet meer op rijden, en zal ook over een tijd verkocht worden. Ik ga elke dag bij haar langs, maar ik mis het rijden wel heel erg. Ik rij nog wel 1 a 2 dagen in de week op manege paarden en pony's, maar dat is toch anders dan je 'eigen' paardje, en het is niet echt vaak.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben, of die juist wel heel makkelijk verzorgpaarden vinden.
Wat zoeken mensen eigenlijk in een bijrijdster?
Ikzelf heb 5 jaar rij-ervaring, ibv ruiterbewijs, vind alles leuk, springen, dressuur etc, sta open voor nieuwe dingen, wil graag nieuwe dingen leren, ben betrouwbaar, heb verantwoordelijkheidsgevoel en nog veel meer!!
Wat is er mis met mij???
Ik ben 17, dus de leeftijd kan toch ook niet echt een probleem zijn, of wel??
Ik hoor graag reacties, het liefst natuurlijk iemand die toch een bijrijdster zoekt rond Arnhem, haha.