Ik hoor veel mensen in mijn omgeving met het volgende probleem:
"Mijn paard heeft z'n dunne staart, de manen zijn afgeschuurd, het veulen heeft de staart afgeknabbeld, mijn paard heeft een klein voorplukje" etc etc.
Zelf aanbrengen kán,mits je hier echt verstand van heb,verkeerd aanbrengen kan heel veel irritatie opwekken doordat het bv te strak zit en de pony alleen maar gaat staan schuren, zelf kan je het erin vlechten maar dit blijft tot tegenstelling met waxen maar een aantal dagen zitten,dan zakt het uit..echte extensions erin laten zetten blijft z'n 5 maanden perfect en mooi zitten zonder de eigen haren te beschadigen.
Ik heb eens rond zitten neuzen op internet en heb gezien dat dit een hoop centen kost.
Belachelijk veel zelfs al zeg ik het zelf.
Ik ga een curses volgen om de extensions goed en professioneel te kunnen plaatsen, en uit eindelijk mezelf aan te bieden in mijn directe omgeving.
Voorbeeld van een willekeurige kosteplaatje is al gauw z'n € 250,00 per staart,manen zijn vaak duurder want het haar van de manen is gewoon een stuk duurder...
Nu wil ik dit in toekomst een stuk goedkoper gaan aanbieden..
De exacte prijzen heb ik nog niet maar een staart opvullen/verlengen zal z'n 150 euro gaan kosten..
Wie motiveerd mij
Gr chantal