Animo voor extensions bij paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Humphry

Animo voor extensions bij paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 20:52

Hallo lieve bokkers,

Ik hoor veel mensen in mijn omgeving met het volgende probleem:
"Mijn paard heeft z'n dunne staart, de manen zijn afgeschuurd, het veulen heeft de staart afgeknabbeld, mijn paard heeft een klein voorplukje" etc etc.
Zelf aanbrengen kán,mits je hier echt verstand van heb,verkeerd aanbrengen kan heel veel irritatie opwekken doordat het bv te strak zit en de pony alleen maar gaat staan schuren, zelf kan je het erin vlechten maar dit blijft tot tegenstelling met waxen maar een aantal dagen zitten,dan zakt het uit..echte extensions erin laten zetten blijft z'n 5 maanden perfect en mooi zitten zonder de eigen haren te beschadigen.
Ik heb eens rond zitten neuzen op internet en heb gezien dat dit een hoop centen kost.
Belachelijk veel zelfs al zeg ik het zelf.
Ik ga een curses volgen om de extensions goed en professioneel te kunnen plaatsen, en uit eindelijk mezelf aan te bieden in mijn directe omgeving.
Voorbeeld van een willekeurige kosteplaatje is al gauw z'n € 250,00 per staart,manen zijn vaak duurder want het haar van de manen is gewoon een stuk duurder...
Nu wil ik dit in toekomst een stuk goedkoper gaan aanbieden..
De exacte prijzen heb ik nog niet maar een staart opvullen/verlengen zal z'n 150 euro gaan kosten..
Wie motiveerd mij :D

Gr chantal

blue_kim

Re: Animo voor extensions bij paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 10:20

ik denk als jij jezelf goed promoot dat je heir een leuke verdienste aan kan overhouden. je hoort toch een hoop mensen die het jammer vinden dat hun paard zulke afgeschuurde manen en/of staart hebben, en als je inderdaad voor een redelijke prijs doet. denk dat je al een hoop klantjes van bokt alleen al kan krijgen :P

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 10:22

vriendin van mij doet dit ook! ze heeft een goede leverancier voor het paarden haar!
er is alleen vrij weinig vraag na!
op keuringen is het namelijk al verboden! en ik denk dat je je zelf af moet vragen of het bij een paard wat al schuurt niet voor meer problemen gaat zorgen! die waxjes of die micro rings als hij fijn staat te schuren?

Loe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 10:23

Ik ken al iemand die hier vast gebruik van wil maken :D

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 10:32

oh kan dat echt!

Mijn merrie heeft een mooie staart, mooie dikke manen, maar de voorpluk is om te huilen. Kan je daar ook een stukje bij aan zetten??

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 11:15

Gebruik je dan echt paardenhaar of niet? Waarom het zo duur is?
Wat moet je allemaal rekenen: de staarten of manen haal je bij de paardenslager, je benzine kosten naar de klant en naar de slager, je andere materialen, en de tijd die jij kwijt bent. Voor mij woon je te ver weg, ik zou het zelf ook wel willen leren, al is het alleen maar om me paard een knappe voorpluk te geven i.p.v. dat plukje.

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 17:29

tot nu toe bedankt voor de reacties

Ik heb uitgerekend dat 250-300 euro echt veels te veel is hoor,thans dat is mijn mening.
De paardensport is al zo duur..ik hou hier dus rekening mee.
Alles kan, de staart, de manen en ook de voorpluk.
En alles word gezet met echte paardenharen staartharen/maanharen.

Ik ben alles nog aan het opzetten hoor lieve bokkers,
er komt een website aan met alle informatie etc etc
Ik zal dit topic up-to-date houden met alle omtrekkende informatie.

Gr chantal.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:14

Ik vraag me serieus af of hier voldoende vraag naar is... persoonlijk vind ik het ontzettend dikke onzin...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:43

als het verboden is op keuringen, dan lijkt het mij dat er nog minder vraag naar zal zijn. Ik weet niet hoe het is op wedstrijden?
Opzich zou ik er wel interesse in hebben met de afgeschuurde manen, maar als het verboden is op keuringen al dan houd het op.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 22:48

Op wedstrijden is het wel toegestaan.

Weet iemand waarom niet op keuringen?

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 23:04

Omdat het paard of de pony daar gekeurd word op zijn/haar natuurlijke eigenschappen en dergelijke...extensions zien er wel natuurlijk uit,maar is het niet natuurlijk...
Dat lijkt mij de reden in ieder geval...
Heb zelf nog nooit een keuring van dichtbij mee gemaakt? gaan ze dan echt de staart uitpluizen ofzo,of hoe moet ik dat zien??

Ik voeg nog even toe dat ik het leuk vind dat er mensen zijn die reageren, negatief of positief, als het maar eerlijk is :)
Hier in de omgeving is er gelukkig wel een hoop animo en zijn er zat mensen die niet kunnen wachten tot ik langs kom hihi
Kan ik eindelijk me eigen pony een mooie voorpluk geven, dr hangt echt zowat niks...best sneu :(:)

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 14:52

als er al animo is zeker doen! je hebt altijd verschillende meningen en denk wijze! maar als er daar in de buurt animo er voor is zeker beginnen