Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Justdoit schreef:Okay dan, nou blij om deze reacties te horen, want heb zelf ook het gevoel dat het beter is,

Maarja, ik heb hem er liever zo bij staan als graatmager Pikeur schreef:Je verhaal is heel herkenbaar Justdoit.
Hier hebben we ook een oudje staan (31), maar als die te lang binnen staat gaat hij lichamelijk ook achteruit en wordt ook nogeens gek en gevaarlijk.
(oh wat was ik bang voor hem toen ik er nog niet achter was dat de oplossing zo simpel was: lekker naar buiten dr mee)
En nouja, ik mn profiel kun je wel een impressie zien van hem.. weidegang doet hem zo goed en hij is zo vrolijk
's Winters staat hij wel in de nacht op stal, en gaat er in de ochtend vroeg weer uit, maar ik neem aan dat het met een schuilstal ook echt wel gaat lukken met jouw paard
Lekker frisse lucht, heerlijk
En zo te lezen kan je paard lekker uit de wind en regen staan als het te koud dreigt te worden, lijkt mij prima
1 probleempje hier, hij is wel een beetje dikkigMaarja, ik heb hem er liever zo bij staan als graatmager