Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Denise schreef:Een schuilstalletje is in zowel warm weer met felle zon als bar winterweer fijn voor pony's op de wei, maar probeer het maar eens voor elkaar te krijgen met de gemeente
justdiesel schreef:Denise schreef:Een schuilstalletje is in zowel warm weer met felle zon als bar winterweer fijn voor pony's op de wei, maar probeer het maar eens voor elkaar te krijgen met de gemeente
als jij een schuilstalletje maakt met wielen eronder kan de gemeente daar niet over zeuren, heb je geen vergunning voor nodig
justdiesel schreef:een kennis van mij heeft het zo pas nog gedaan hoor, misschien scheelt het per gemeente?
suuzepuus schreef:justdiesel schreef:een kennis van mij heeft het zo pas nog gedaan hoor, misschien scheelt het per gemeente?
misschien heeft je kennis dat pas wel gedaan maar dat zegt niet dat het mag. iets op wielen is een bouwwerk en als op het terrein niet gebouwd mag worden mag het niet. als er wel gebouwd mag worden kan het evt wel mogen maar dat hangt weer van veel meer factoren af. (bouwvlakken, facetten, maximale bebouwing, oppervlakte van het bouwwerk, oppervlakte van de andere aanwezige bouwwerken enz enz enz) ik zit er middenin helaas. het is erg ingewikkeld allemaal....
het handigste is om gewoon even naar het gemeente huis te gaan. die kunnen je alles vertellen. maar of je je schuilstalletje op wieltjes zet maakt niets uit.
DominoLiefde schreef:jaa maar ik wil er wel een schuilstal neerzetten maar moet er dan ook een deur in want ik vind dat dat eingelijk helemaal niet hoeft want als ze dan naar buiten willen kunnen ze dat gewoon!!
Justdiesel het is tog altijd te proberen ze kunnen je der tog niet direct wat op geven??