Botervlieg schreef:Voor de hoefsmid zou ik trouwens 1x per 6 weken aanhouden. Kan het alleen maar meevallen, toch?
Idd, maar het is ook even afzien hoe de hoeven van de pony zijn, nog even navragen om de hoeveel tijd zij het doet.
Citaat:
Wat ik nog mis is...

yoh, yoh, de paardentandarts! Ben je misschien nog niet mee bekend, maar die is voor paarden net zo zinnig als voor mensen! Zoek maar info. op, of ga een keer naar een lezing (NVVR organiseert dit soort dingen wel).
Idd daar had ik bijna niet aan gedacht
Maar hoeveel is dat ongeveer?
En heeft het een bepaalde tijd, dus zoals om de tijd naar de hoefsmid etc, of 1-2xper jaar?
Wat zijn de bedragen ongeveer voor noord-holland?
En de dierenartsen doen dat toch vaak ook al?
Citaat:

Misschien wil 1 van je lesklanten wel bijrijden? Da's dan iemand die je kent! En je kunt ook bijrijders (op proef) zoeken, via Bokt bijv., of jullie eigen buurtsuup(s). Voor het bijrijden kun je een vergoeding vragen.
Dat moet ik dan even vragen natuurlijk 
Ook eenhandige tip natuurlijk.
Hoeveel vinden jullie een reeel bedracht, ligt het er ook aan wat ze er mee kunnen/mogen doen?
Het niveau van het paard etc?
Of bedenk je dat ter plekke, niet te letterlijk nemen 
Citaat:
En als je paard de bijrijdster lief vindt, dan ben je toch alleen maar blij met een extra mensenvriendin voor hem (i.p.v. aan jezelf denken)?
Idd, dat moet iig, anders heb je eigenlijk niks aan de bijrijder, vind ik dan weer, ja je vangt het geld, maar toch je paard heeft er dan ook geen plezier in.
Sanne