Toen kwam mn vriendin die bij een handelsstal ermee dat er een hele leuke pony te koop stond. Dus ik weer zeuren en toen zijn we gewoon een keer komen kijken, niet van plan iets te gaan kopen ofzo (dacht ik) en toen mocht ik een keer komen rijden en van het een kwam het ander. Ik weet zeker dat als mn vriendin en baloe er niet waren geweest dat ik nu nog eeuwig ponyloos was geweest.Ik heb trouwens wel 500 euro zelf mee moeten betalen dus ik ben echt niet verwend dat ik alles maar krijg wat ik wil
Toen ik 16 werd mocht het eindelijk. Het was eerst de afspraak dat ik na mijn HAVO examen een eigen paard zou krijgen, maar we liepen tegen Buddeltje aan en toen konden we die kans niet laten schieten natuurlijk

En ja dan natuurlijk alles zelf betalen, buiten de hypotheek van ons huisje om, dus dat is wel bezuiningen.Gelukkig hebben we 2 goede inkomens dus veel hoeven we er niet voor te laten, we kunnen nog gewoon op vakantie, leuke dingen doen etc etc
. Toen ik op vakantie was in Italië de vakantie nadien belde mijn mama (ik was jarig toen) en kon het niet verzwijgen. Ze gingen die middag voor een paardje voor mij kijken