Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, hoe gek kan een mens zijn! opisop_shop schreef:De leeftijd doet er denk ik niet zoveel toe mits ze gezond is, genoeg eten krijgt om zich warm te houden, een mooie vacht aanmaakt of een dekentje op tegen de regen/kou.
Schuilstal is leuk, maar imo niet perse nodig eigenlijk (verschilt per paard, die van mij gingen er echt nooit in), wel is het fijn als ze bij onvolkomenheden ergens op stal kunnen komen te staan.
Voldoende beweging, eten en gezelschap (heeft ze toch wel mag ik hopen?) vind ik veel belangrijker dan een schuilstal.
Wel zorgen voor droge voetjes trouwens ivm mok.
Waarom wil je haar daar neerzetten eigenlijk als je haar nu aan huis hebt staan; wat is voor jou of haar de meerwaarde ervan?

)

als Lindia gewoon een lekkere dikke goede vacht heeft zou het gewoon moeten kunnen. In de winter zit er niet veel voeding in gras dus zou je wel een beetje hooi moeten bijvoeren
Heb ook last van die berenvacht inderdaad maar de wei is zo te horen niet ver en ze kan dan ook een uurtje op stal staan voor je haar daar weer heen brengt wanneer ze weer droog is.