nou heb ik al een hoop geprobeerd vroeger deed ie het zowel met als zonder zweep nu doet ie dat allebei niet meer hij zet gewoon zn kont richting de zweep ik weet echt niet wat er is gebeurd maar iets klopt er niet
ik heb het volgende allemaal al geprobeerd maar misschien heeft iemand tips waarmee ik het beter kan proberen p.s ik heb het niet dagelijks of wekelijks geprobeerd ofzo.
ik heb hem losgezet in de bak en snoepjes meegenomen en overal meegerammeld waarmee we kunnen rammelen dat doet het niet voor hem. ik heb hem losgezet en met een plastic zakje gerammeld maar ook dat hielp helaas niet
iedere keer als ie wel een stukje liep en dan hoefde hij nog niet eens te showen maar gewoon liep heb ik hem uitgebreid beloond met klopjes op de hals en snoepjes.waarom die het nu niet meer doet weet ik niet ook heb ik nog geprobeerd hem los te zetten met anderen en dan hopen dat ie zo los liep maar dat doet ie ook niet.
als ik in de bak loop loopt ie me wel achteraan ook in draf en dan komt ie ook wel in galop ook niet iedere dag maar dat doet ie meestal wel moet ik dan vandaar uit weer verder werken
tips zijn welkom
groetjes fabske