welke pomp voor 't sproeien van de bak???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tessacheyenne

welke pomp voor 't sproeien van de bak???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 23:58

Hallo!

Kunnen jullie mij vertellen welke pomp ik moet aanschaffen om een bakje van ongeveer 14 bij 33m te kunnen besproeien met slootwater? Ik had 't idee om één a twee naan sproeiers te gebruiken. Wat voor soort slang en welke diameter gebruiken jullie? En in welke winkel hebben jullie dat gekocht?

Ik wil gewoon een simpele oplossing en liever niet te duur, het is tenslotte alleen om te voorkomen dat mijn paddock met zand zo gaat stuiven!

Alvast bedankt, groetjes Tessa

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 01:16

Dit kan je denk ik het beste vragen in een winkel die het ook verkoopt. Het ligt er ook aan wat voor eisen je steld.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat de pomp niet alleen water aanzuigt maar ook viezigheid uit de sloot. En als er teveel viezigheid voor zit dan moet je het af en toe wel weghalen anders doe hij het niet meer.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar je mag niet overal zomaar water uit een sloot pompen.

tessacheyenne

Re: welke pomp voor 't sproeien van de bak???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 23:32

Ik was van plan om die pomp in een oude wasmachinetrommel te hangen zodat er minder troep in die pomp komt...