Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Relaxed schreef:Ik snap niet hoe vlechten niet kunnen blijven zitten.. Strak vlechten, elastiekje er strak omheen doen en meteen oprollen in een knotje en daarom ook weer een elastiekje(s)
Ik heb ook een pony gehad met flinke manen en mijn paard had ook flinke manen, maar de boel bleef altijd prima zitten, zonder water, gel of wat ook..
dus dan moet je ook al veel grotere vlechten maken want roosjes zijn er altijd veel minder
IrisenUledi schreef:Relaxed schreef:Ik snap niet hoe vlechten niet kunnen blijven zitten.. Strak vlechten, elastiekje er strak omheen doen en meteen oprollen in een knotje en daarom ook weer een elastiekje(s)
Ik heb ook een pony gehad met flinke manen en mijn paard had ook flinke manen, maar de boel bleef altijd prima zitten, zonder water, gel of wat ook..
het blijft echt niet zitten ze zijn op een of andere manier heel glad en heb er nooit spray ingedaan en ik wil geen knotjes alleen roosjes dat vind ik veel mooierdus dan moet je ook al veel grotere vlechten maken want roosjes zijn er altijd veel minder
Ook dat kon ik prima doen bij mijn paard, gewoon écht strak vlechten.. Hij had gladde en dikke manen en het bleef prima zitten.. Kan er dus niet bij en vraag me af hoe je invlecht

_Pien_ schreef:Misschien kan je de manen omdat je toch roosjes maakt ze iets langer laten groeien blijven ze vaak als ze zo dik zijn ook wat beter zitten.
Verder deed ik altijd knotjes, ging veel sneller 

_Pien_ schreef:heb je al vaker roosjes gemaakt??
zo niet, is het wel handig om even toe oefenen het is even de handigheid er in krijgen.
En zoals met bijna alles, oefening baart kunst.
Henrieke schreef:Als je ze wast worden ze ook wat "stroever", en dan geen anti-klit er meer in spuiten want daar worden ze ontzettend glad van en glijden de vlechten er zo uit!
[/size]