Ik was op zoek naar levertraanzalf, en kwam toen tot de ontdekking dat er ook speciale levertraanzalf op de markt is ontwikkeld voor paarden. Maar bij de drogist kun je het ook gewoon kopen, maar dan in de "mensen-variant"
Heeft iemand enig idee of de "gewone" levertraanzalf van de drogist kwaad kan voor de paardenhuid?
Zit er verschil in dan? Levertraanzalf is toch levertraanzalf?
W0PPY
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-09 20:52
Dat is dus waar ik achter probeer te komen Ik zou inderdaad in de eerste instantie ook denken dat levertraanzalf gewoon levertraanzalf is, maar aangezien er staat dat er een variant is speciaal ontwikkeld voor paarden, lijkt mij dat dat niet voor niets ontwikkeld is. Maar, als het waar is wat liss zegt, denk ik dat het meer een verkoop praatje is, dan echt daardwerkelijk een verschil....
MyWup
Geplaatst: 12-08-09 11:11
is geen verschil, vaak zijn de produkten voor paarden duurder.
ik gebruikte ook wel eens zalf voor (menselijke ) aambeien, tegen littekens bij paarden.
vind het vaak erg duur die paardenprodukten. net zoals shampoo's, gebruik voor de paarden gewoon shampoo voor mensen...zoals eigen merk van de kruitvat, 0,89 cent!
Die van de drogist is puurder heb ik hier gelezen, volgens mij zei bokker 'tug' dat. Maar ik gebruik nu die van de welkoop, is zo'n 5x voordeliger ofzo
Meestal is inderdaad het spul "speciaal voor paarden" een stuk duurder. Ik moet me altijd rotzoeken naar levertraanzalf, alleen als ik mazzel heb hebben je jevoticol (oid) bij de antieke drogisterij. Maar bij een zaak als etos/ kruidvat/ DA wordt het volgens mij niet verkocht...
Ach, die 3,50 overleef ik wel, blijft uitstekend spul voor haarloze plekjes!
MyWup
Geplaatst: 14-08-09 17:16
leiin schreef:
Oké, bedankt! @ liss, wat voor werking heeft deze zalf dan bij paarden?
eigenlijk dezelfde werking als levertraanzalf, littekens worden er zacht van