Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Waarom vraag je het dan?![]()
Duidelijk trouwens dat ons volgende huis maar wat westelijker moet. Ik betaal voor alleen een weiland al 125 euro. Moet ik zelf nog zorgen voor weideonderhoud, watervoorziening en voer (anders dan koeienkuil en basisbrok, wat bij de prijs in zit)

Ntlie_ schreef:Wohw en 125 voor een weiland, daar heb je hier in Zeeland een complete stalling voor..
En die 125 euro is dan zelfs nog erg goedkoop voor onze contreien. Zit dan wel direct aan een bospad met de mogelijkheid om uuuuren te zwerven over bos- en heidepaden..Linda2B schreef:@Chubby: niet té westelijk hoor, anders belandt je nog in de Randstad en daar betaal je je scheel voor alles!!

miss_simone schreef:Rond de 100 is goed...als hij word gevoerd en gemest teminste..Als je het hanargement goed op kan bergen daar, dat het veilig is, dat je paar gevoerd en gemest word, dat hij buiten en binnen word gezet enz... dan is 100 euro geod.
Als het alleen stalling is, en je moet zelf mesten, dan zou ik voor de 50 euro ofzo gaan.. maar dat zal haast niet..