Ik zou graag jullie mening willen weten,dus hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen
Zoals sommige misschien gelezen hebben,ben ik sinds kort een een stal begonnen,maar weet niet
wat een redelijke prijs is om te vragen aangezien mensen nu vaak zeggen dat ze het te duur vinden...
snap er niks van want vind het zelf wel meevallen,dus zou graag jullie mening horen!
Waar gaat het om ..
Ik heb ongeveer 3 hectare weiland beschikbaar voor paarden,waar ze zomer en winter buiten kunnen lopen.
Het stuk is nu nog verdeelt in gewone stukken weide's,maar hier gaat voor de winter nog een natuurlijke
weide van gemaakt worden,met looppaden,verschillende ondergronden etc. maar dat is niet echt relevant hiervoor,
maar misschien wel een beetje aangezien het al binnen een korte tijd gemaakt gaat worden!
Er staat nu 1 grote schuilstal op,en er komt er nog 1 bij,die nog groter word,zodat ze allemaal altijd binnen kunnen staan.
Paarden zullen in de winter voorzien worden van constant ruwvoer (ook 's nachts),dat ze altijd kunnen eten wanneer het koud is in de winter,verder word er bijgevoert in nader overleg met de eigenaren.
Verder hebben we ook gewone stallen,maat weet ik even niet precies eigenlijk
maar gewone normale maat,voor als je liever niet wilt dat je paard dag en nacht buiten staat,paarden staan dan op
stro en krijgen ook hooi op stal...wel gaan alle paarden heel de dag de wei op .
Ze kunnen gebruik maken van een rijbak van 20 bij 60,met verlichting voor 's avonds.
We hebben eigenlijk plek voor alles,we nemen paarden voor de opfok aan,rustpaarden maar ook pension klanten,
en heb overal dus verschillende prijzen voor. Paarden jong en oud zullen wel allemaal samen lopen in 1 kudde,
behalve de wat oudere eventueel,die zouden ook in koppels kunnen lopen,mocht dat wegens medische redenen bijv. beter zijn.
Zit nu zo tussen de 130 euro voor veulens/kleine pony's tot 160,-/180,- euro voor (grotere paarden)
prijzen zijn wel voor de winter,want in de zomer heb je verder toch niet veel kosten aan de paarden
Vinden jullie dit duur ?
Het is overigens in Opijnen,richting Tiel.. misschien ook wel handig om erbij te vermelden aangezien prijzen in de randstad toch anders zijn als hier