Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

chess01 schreef:je kan ook levertraanzalf smeren op de wondjes, geneest er sneller door en bevordert de haargroei. Daarnaast voorkomt het witte haren en beschermt het tegen de zon.
) nanoeh schreef:LindyH schreef:Gevonden!
Het heet Grooming Chalk en er zijn verschillende merken die het maken.
vet !! waar kan je het kopen ?

zij schreef:ach, wees niet te kkritisch en bekijk je paard van een paar meter afstand. dan zie je ze vaak niet eens...
) flink te grazen genomen. Afgelopen winter had ze op dr kont meerdere repen van ongeveer 2 bij 8 cm er af liggen (ze is vrij klein en staat bij veel grote paarden die dr billen wel lekker vinden!) Nou, ik kan je zeggen dat je dan half blind moet zijn om ze niet te zien! Leek wel of ze gevild was. Niet echt fantastisch als je op wedstrijd moet (ik zou zo niet eens starten
). Ook heeft mijn paard een gevoelig en dun huidje (arab) dat met het minste of geringste open ligt, allergie voor muggenbulten, etc, etc. Een paar krasjes; mee eens, daar kijk je zo overheen; maar die lappen is een ander verhaal. Vanwege het tere huidje en de vergrote kans op regenschurft heeft die van mij meestal (in de winter altijd) een deken om, dat beschermt ook wel redelijk. Maar geweldig die blokjes krijt, wat een supertip