Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Verder mest ik om m'n dooie gemak, laat geregeld tussendoor de kruiwagen stilstaan, om ff te kroelen of tutten. Stal en hopen in de paddock bijeen vegen doe ik de dag dat ik niet mest.
Roosendaal - Dintelmond is niet zo ver
Volgens mij verhoogd het ook de infectiedruk van wormen en is het niet zo best voor de zuurgraad van het land?
elanor schreef:Ik ben ook wel benieuwd of de paarden/veulens die er staan allemaal van jou zijn, dus heb je ook nog weidegenootjes die (n)iets doen?
Zij rijden wel trouwens, maar hebben misschien minder moeite met alle uren werk? D_Travis schreef:Neem een vlotter, echt ideel ik kan niet meer zonder, elke avond water vullen etc ging mij vreselijk tegenstaan.
Dus hebben wij in een enorme speciekuip een gat geboord, zon vlotterding met slang er aan en die aan de kraan, je kunt bij veel tuin/dierencentra wel spullen kopen om dit te maken, volgens mij heeft het mij al met al iets van 20 euro gekost?
Dit vult zich automatisch bij echt super handig.
D_Travis schreef:Maar dat is mest van op het land?
Kan je het neit gewoon kapottrappen ofzo? Dan is het zo weg.. Hier iig wel!
TinkerTom schreef:we hebben een oude badkuip staan en ik heb 2 jerrycans van ieder 25 liter, met het warme weer neem ik iedere dag 2 volle mee. als hij helemaal leeg ik rij ik ene keer extra zodat hij vol is hoef je het daarna maar bij te vullen.
met dit weer om de dag bijvullen.
TinkerTom schreef:ik zou zeggen kom eens kijkenRoosendaal - Dintelmond is niet zo ver