Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Je zegt zelf dat het aan het genezen is, dus ze is nog niet helemaal 100%. Waarom zou je dan het risico nemen op een terugval door haar mee te nemen naar het ponykamp? bulck schreef:En wat is dat?
Hoe kan je nu op kamp gaan met een kreupel dier?!!!
Miss_Montana schreef:Je kan het erop smeren maar als je er alsnog mee gaat rijden terwijl ze kreupel is, ook al is het alleen stappen en draven, zal het de genezing niet bevorderen hoorJe zegt zelf dat het aan het genezen is, dus ze is nog niet helemaal 100%. Waarom zou je dan het risico nemen op een terugval door haar mee te nemen naar het ponykamp?
bulck schreef:Jouw paard jouw verantwoordelijkheid. Dan wel apart dat je Da je niet zelf dat product verleend heeft of voorgeschreven.
Kreupel paard rijdt je normaal niet, je moet eens even goed nalezen en overdenken wat je schrijft.
Klinkt redelijk egoistisch. Paard dat kreupel is verdient een kans op volledig herstel, idd door beweging op wei of door te stappen.
esther1o1 schreef:daarom dat is mijn risico!
Miss_Montana schreef:esther1o1 schreef:daarom dat is mijn risico!
Idd, jouw risico. Bedenk alleen wel dat jouw paard niet zelf kan kiezen of ze een half uurtje in de les mee wil lopen of niet, als een paard kreupel loopt is het een teken van pijn. Ook al is het minder erg dan eerst, het blijft een manier om aan jou te laten zien dat het lopen niet prettig is. Als jij ervoor kiest om dat te negeren en toch te gaan rijden op ponykamp, ook al is het maar kort, is dat voor mij prima. Ik zit er niet mee alleen snap ik niet zo goed hoe je toch kan beslissen om naar ponykamp te gaan. Hou er wel rekening mee dat je niet goed bezig ben als je eigen plezier voor laat gaan op het welzijn van je paard.