Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)Stal incl hooi stond ernaast, was een ramp geworden als het wel was gaan branden. rina schreef:omdat die nou net onder de bomen gingen staan. Ik heb overigens ook altijd geleerd bij onweer nooit onder de bomen te gaan staan.
DubbelDun schreef:rina schreef:omdat die nou net onder de bomen gingen staan. Ik heb overigens ook altijd geleerd bij onweer nooit onder de bomen te gaan staan.
Ik denk dat je dat per situatie moet bekijken. Als er één boom (of 2/3 bij elkaar) staan en verder niets zal ik daar niet onder gaan staan. Met heel veel bomen om me heen ga ik liever daar onder staan als op een kale vlakte.
) Lieten ze een stukje zien over inslag op een voetbalveld. Stond bomen omheen en niet een paar, en toch liepen er mensen verwondingen op omdat ze onder 1 van die bomen zijn gaan staan. 
flettie schreef:Hier ook geen bliksemafleider en de paarden blijven ook gewoon buiten staan als het onweert.
Anders blijf ik aan de gang met naar binnen en buiten zetten, daarnaast staan die van mij in de zomer niet direct aan huis en 24/7 buiten en zonder stalmogelijkheden bij de wei.
En ik denk dat deze palen juist zijn geraakt door de stalen pinnen in het beton. Een houten omheining zal (naar mijn idee) minder snel de bliksem aantrekken.