ecoflax of lino-star vlasstrooisel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nimbletje

ecoflax of lino-star vlasstrooisel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 13:45

Ik heb mijn paarden nu anderhalf jaar op vlas staan. Het bevalt me erg goed. Ik heb zelf altijd Lino-star van Ecobodem. Wordt thuisgebracht voor €6.00 per baal. Soms €6.50. Neem wel altijd een hele pallet van 21 stuks.

Nu is er in de buurt iemand die verkoopt vlas van ecobodem. Dat kost €5.00 per baal thuisgebracht.
Is het overwegen waard om over te stappen, scheelt toch €21 per pallet.

Is er iemand die ervaring heeft met deze 2 soorten vlas? En voordelen of nadelen heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:54

Ecoflax ken ik niet, maar ik heb wel het idee dat de vlas van jaren geleden beter op nam dan de tegenwoordige. Je hebt ook koolzaadvlas, lijkt op vlas en je hebt vlas waar kleine stukjes hout door zit en ik heb ook vlas gehad waar papier door lijkt te zitten, dan heb je vlas in doorzichtig plastic zonder naam, die kosten ook 5 euro, maar dan heb je ook weer vlas wat weer meer stoft.

Gewoon proberen en kijk wat je bevalt.

ChilleChick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:27

Wij hebben volgens mij linabox en dat is in het begin wat glad, end aarna is het prima spul en ook goed schoon te houden. Niet stoffig of wat dan ook. Alle paarden staan daar prima op en het ziet er supper netjes uit mits het goed onderhouden word.