Maar als het geregent heeft gaat het even wat lastiger, al het zand gaat mee, het is zwaar werk en het wil ook slecht door de modder, ik moet echt 'spitten' om die stront op de vork te krijgen (jaa ik ben na een paar dagen regen weer lichtelijk gefrustreerd!
). Nou knoei ik hier al jaren mee, want in de herfst en winter scheiten ze natuurlijk net zo veel
Ik heb ook wel zo'n mestboy-ding, alleen daar kan ik door mijn reuma niet goed mee werken. Als ik die boel in dat bakje hark krijg ik erg last van de spieren in mijn onderarm. Vorige winter heeft de huisarts me verboden om hem nog te gebruiken omdat de spieren in mijn onderarm aan het ontsteken waren. Helaas was dit wel de enige methode waarmee ik zo weinig mogelijk modder mee nam.
Na al die jaren knoeien in de modder, kreeg ik nu ineens het heldere moment om te vragen hoe jullie uitmesten als het nat is
Misschien hebben jullie hier wel de ideale methode voor, en ben ik vanaf nu het hele jaar door elke dag in een kwartier klaar, zonder veel zwaar werk
en heb dan maar paar minuten werk.