tondeuse/scheerapparaat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElineV

tondeuse/scheerapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 15:42

ik ben op zoek naar een tondeuse voor de benen van mijn paard.
Nu raak ik bijna de weg kwijt in de wereld die scheerapparaten voor paarden heet!
mijn voorkeur gaat uit naar snoerloos, maar er is bijv. een moser met snoer waarbij genoemd
staat 'geluidsarm en je voelt t bijna niet op de huid'(handig voor een paard dat scheren niet gewend is)
maar de moser met accu, daar staat t weer niet bij..

heeft iemand ervaringen, danwel tips??

sakvis

Re: tondeuse/scheerapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:14

Wij hebben geen paarden scheerapparaat. Gewoon eentje voor mensen. En nog de goedkoopste ook!!! Ding werk perfect, en nooit wat te klagen. Die van ons is ook snoerloos. En je paardje went er vanzelf aan....

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:49

Sarretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:24

Ik heb er laatst een hier besteld http://www.macrovet.nl/andis-super2-speed-p-1818.html Naar veel over en weer mailen en vragen stellen bij verschillende bedrijven heb ik voor de Andis twee speed gekozen. en ik moet zeggen hij scheert echt Super. Het is niet de goedkoopste, maar wel zeer profesioneel en ligt makkelijk in de hand en is vrij stil.

Dit bedrijf heeft mij zeer goed advies gegeven en ik had hem ook zeer snel binnen echt een aanrader dus. *D

Karinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:04

Ik heb er ook een voor mensen gewoon.....werkt prima

uniek2306

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:13

ik heb er ook eentje voor mensen en die bevalt heel goed,vind het alleen jammer dat er een snoer aanzit,dus ga nog opzoek naar een draadloze.mijn paard was niet gewend aan scheren maar heeft met deze machine geen problemen gehad.succes met zoeken

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:46

Ik heb er eentje speciaal voor paarden, kan draadloos en met snoer gebruikt worden. Het is een fijn in de hand liggend en erg stil apparaatje.
Het is een apparaat van Metalab.
De mijne is nu 4 jaar oud en nu wordt het tijd dat ik de messen eens laat slijpen. Ik ben er erg tevreden over.

Varington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:58

wat kost deze ongeveer?

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:55

Dit apparaatje kostte mij 115 euro ongeveer, kan iets duurder of iets goedkoper geweest zijn.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 23:55

Ik heb de geluidsarme Moser, met snoer. Bevalt mij erg goed, al kan ik me voorstellen als je er ietsje minder handig in bent of een ritselig paard hebt, snoerloos prettiger is. Ik doe het trouwens andersom; manlief een gemillimeterd bolletje dankzij de paardentondeuse. Die mensendingen vind ik waardeloos.

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:26

Ik heb een snoerloze die officieel voor honden is. Heel makkelijk ding, kost bijna niks volgens mij heb ik er 25 euro voor betaald. Hij doet het al bijna 3 jaar, maar is nu ook wel aan vervanging toe

1_Daphne_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:03

Ik heb een Moser adelar T4 en een Moser askar T8.
allebei fijne apparaten maar de adelar T4 is wel mijn favoriet.
maar ik heb nu de askar gekocht omdat die met een snoer is en de batarijen van mijn adelar zijn niet echt goed meer en de askar is gewoon met stroomdraad.
ze zijn allebei vrij geluidsarm.
de adelar is echt een super scheerapparaat waar je heel makkelijk mee kunt werken het enige nadeel is dus dat na een paar jaar de batarijen erg slecht worden maar dan kun je nieuwe kopen.
succes met je keuze

NaradRJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:16

sakvis schreef:
Wij hebben geen paarden scheerapparaat. Gewoon eentje voor mensen. En nog de goedkoopste ook!!! Ding werk perfect, en nooit wat te klagen. Die van ons is ook snoerloos. En je paardje went er vanzelf aan....

Welk merk hebben jullie ? Ben benieuwd... (ook al ligt topic al een tijdje stil)