Ik zit al 2 jaar te tobben wat ik met mijn 9-jarige ruin zal doen. Het is een reuze lief en rustig KWPN paard wat door zijn vorige eigenaar te vroeg naar de Z-dressuur is doorgereden. Helaas heeft hij hierdoor ongeneeslijke rugproblemen en daarnaast is hij Atactisch. Hij staat nu ongeveer 2 jaar stil, (hij kan niet meer worden bereden. Helaas heb ik geen weiland voor 2 paarden, en een geit eet de boomgaard van mijn vader weer op. Dus hij staat hier nog alleen ook! Voor hem is het niet ideaal, paarden zijn immers sociale dieren en nu hij ook niet meer bereden wordt staat hij er de hele dag wat verlaten bij. Weet iemand misschien een adresje waar hij in een kudde kan komen te staan of als gezelschaps paard bij een ander paard of pony??? Hij hoeft niets op te brengen, een goed tehuis is natuurlijk het allerbelangrijkste. Hem laten afmaken probeer ik al 2 jaar uit te stellen, maar ik heb in die 2 jaar ook nog geen andere/betere oplossing kunnen bedenken.
Mochten jullie iets weten laat het me alsjeblieft weten!
groetjes Cindy (telnr. 035-6018108)

). Ik zou zeker een advertentie op markplaats zetten. En dat naar de slager brengen.....dat kan altijd nog als je ECHT geen oplossing kan vinden
. Maar ik zou echt zo lang mogelijk blijven zoeken. Ik weet bijna wel zeker dat er nog iemand is die er een paardje bijzoekt als gezelschapsdier voor een andere pony/paard!!