Heb je echt zo'n zware nodig of kan bv zo'n kruimelzuiger als bv deze ook goed mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nee, ik poets gewoon. Waarom wil je dat doen dan? 
dat gaat met gewoon poetsen echt niet weg en het is heel erg vervelend. Al mijn dekjes zien na 1malig gebruik al zwart van het vuil terwijl ik toch echt grondig poets (ook met zo'n bonthandschoen en vochtige doekjes) maar dit helpt gewoonweg niet voldoende.
Zo vreemd is het gebruik van een stofzuiger toch niet? Ik moet zeggen dat ik toch even opkijk van bovenstaande reacties... het is geen pop?? Nee natuurlijk niet, daarom dat hij juist altijd zo vuil ziet en ik een stofzuiger nodig heb
Waarom zou het ongezond zijn? Lijkt me beter dan hem iedere dag in de shampoo te steken voor ik kan gaan rijden. Breinaald schreef:Lijkt me beter dan hem iedere dag in de shampoo te steken voor ik kan gaan rijden.
dat is alleen de gedachte die in me op kwam, was in geen geval aanvallend bedoeld 
) te vloeken dat ie vaak nog wat laat liggen... 
of je nu je paard stofzuigt of je dekje in de was gooit, dat maakt dan toch weinig verschil? Maakt verder niet uit hoor, onze meningen verschillen alleen

Telpeva schreef:Een dekje is toch ook geen teer suikerklontje? :p mag best vies worden. Het ligt immers tussen rug en zadel om ervoor te zorgen dat het zadel niet beschadigd door zweet en viezigheid, daarom zie ik het stofzuigen van de vacht ook als overbodig, het dekje is daar juist voor bedacht

).

.