Easy shower

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romyjuh_Xx

Easy shower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 12:37

Heey, ik zag laatst een easy shower op bokt.
Weet iemand waar het te verkrijgen is?
Afbeelding

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 15:08

Ik ben ook nieuwsgierig, Google levert zo even snel geen goede hits op.

Edit :
Met de juiste koppeling tussen slang en water tank is dit zelf te maken (betere ijzerwarenzaak zou hier wel iets voor moeten hebben). De watertanks zijn ook in NL vrij makkelijk te krijgen, al dan niet via marktplaats.

Al blijf ik toch erg nieuwsgierig naar de uitvinder hiervan. Ook een super oplossing voor veel mensen met pony op weitje ergens. Dit is makkelijker dan emmertje en spons. En zelfde principe zou ook op een grote regenton moeten werken (hmm, die dingen worden al zo verkocht!) of op een veel gebruikt 1000 liter vat.
Laatst bijgewerkt door tamary op 22-06-09 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Re: Easy shower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 15:28

Ik denk dat zo'n ding absoluut geen druk heeft, of je moet hem hoger hangen als het paard is :D
Hij zou handig zijn als je middels een handpomp de druk op zou kunnen pompen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 10:08

MysticTinker @ [EA-CO] Easyshower; de mobiele paardendouche

:D

Ze hebben inderdaad van zichzelf geen druk, je moet ze even hoog zetten als het paard (ik zet em op een hek van 1,50, en mijn paard is 1,53)
Maar dan kun je wel met nog vrij veel water tot aan de schoft wassen :j
Het is bijna ongelofelijk hoe veel druk er toch nog op staat als je bijvoorbeeld de staart aan het wassen bent :)
Pas als hij bijna leeg is merk je de druk achteruit gaan, en ik bewaar de benen dus meestal als laatste, daar is dan nog ruim genoeg druk voor.

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 13:09

MysticTinker schreef:
MysticTinker @ [EA-CO] Easyshower; de mobiele paardendouche

:D

Ze hebben inderdaad van zichzelf geen druk, je moet ze even hoog zetten als het paard (ik zet em op een hek van 1,50, en mijn paard is 1,53)
Maar dan kun je wel met nog vrij veel water tot aan de schoft wassen :j
Het is bijna ongelofelijk hoe veel druk er toch nog op staat als je bijvoorbeeld de staart aan het wassen bent :)
Pas als hij bijna leeg is merk je de druk achteruit gaan, en ik bewaar de benen dus meestal als laatste, daar is dan nog ruim genoeg druk voor.

Whaha, super!
Ik wil der echt 1.
IK stuur je een PB

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:17

Is prima ^^
Stuur me dan maar even je naam en adres via pb. Dan stuur ik je de betalingsgegevens.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:37

inderdaad handig ding.
Zo kan je ook met warm water je paard douchen als je alleen een tuinslang hebt! Gewoon een paar jerrycans vullen met warm water, inclusief je Easyshower natuurlijk! En dan heb je warm water. Als je tank leeg is vul je hem weer bij met de andere jerrycan warm water...