Ik heb een BWP Ruin van 1.80m en 14 jaartjes jong ^^ (Rommino)
hij staat dag en nacht op de weide en krijgt 's morgens 2 en 's avonds 2 scheppen krachtvoer.(normaal -_-") en hij rijdt 6 dagen van de 7 een intensief uur, is het eten dat hij krijgt dan genoeg?
maar nu had ik opgemerkt dat hij aan het vermageren was en dat hij minder fut had gekregen. En ik had hem dan maar vroegtijdig ontwormd, maar nog steeds was hij mager, dus ik had gaan vragen ofdat hij nog wel zijn eten kreeg, kreeg ik effe leuk te horen dat de staleigenaar vondtdat er genoeg gras op de weide stond dus dat hij enkel nog 1 schep voer kreeg (ik was razend, hoe durft hij te beslissen dat MIJN paard die elke dag intensief rijd rondkomt met 1 schep voer, en dat zondr het ook maar te vragen of te zeggen
) Maarja ik had dus gezegt dat hij terug 2 scheppen 's avonds en 2 's morgens, dus en dan na nog een discusie zei heij doodleuk (hij staat met nog 2 merries op de weide, 2 pony's die geen eten krijgen, die geven zelf)"nuja ik kan moeilijk 1 paard eten geven en de rest niet dan gaan ze vechten" Dus hij kreeg gwn geen eten meer ik heb da al gezegt dat ik het eten 's avonds dan al zelf zal geven, ik geef nog wortels en oud brood mee, maar hij staat nog altijd mager, niet extreem maar toch. Dus vanaf volgende maand geven we ons eten zelf ('pavo sportfit' dan) maar nu vroeg ik mij af ofdat die 4scheppen per dag genoeg zijn en ofdat jullie nu een middeltje weten zodat hij snel weer bijkomt, ik had iets over een olie dat je bij het eten moet doen gehoord maar ik weet de naam niet meer, dus suggesties zijn welkom ^^