Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wanneer de verhoudingen eenmaal duidelijk zijn zul je dit soort "vecht"wondjes ook niet meer hebben. Brandnetelzalf werkt trouwens heel goed voor dit soort wondjes, het herstelt de huid en zelfs die jaap in het gezicht van mijn paard begint alweer behaard te worden. Gewoon vos, geen witte haren 

hestejente schreef:Heb je toevallig een ruin? Mijn ruin staat sinds een paar weken in de kudde met 1 andere ruin en 3 merries, waarvan eentje een veulen heeft. En de twee ruinen hebben onderling de merries verdeeld, daar kwamen de nodige schermutselingen bij kijken. Mijn paard is ernstiger getroffen dan zijn vriend omdat de andere ruin dominant is en een eczeemdeken hadWanneer de verhoudingen eenmaal duidelijk zijn zul je dit soort "vecht"wondjes ook niet meer hebben. Brandnetelzalf werkt trouwens heel goed voor dit soort wondjes, het herstelt de huid en zelfs die jaap in het gezicht van mijn paard begint alweer behaard te worden. Gewoon vos, geen witte haren
Maar goed, dit is wat ik me kan bedenken. Heb je misschien een foto van de wondjes? Want het kan natuurlijk net zo goed een allergie/overgevoeligheid oid zijn
Succes met je paard, hopelijk is het nou over met de wondjes