staling amsterdam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ris

staling amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 15:14

Een jaar geleden heb ik me voor het laatst georienteerd op de stalprijzen in omgeving amsterdam/haarlem
Nu ben ik me opnieuw aan het orienteren en aangezien veel stallen geen prijzen vermelden op hun site dacht ik ik vraag het hier.
Wat betalen jullie voor de stalling en wat zit er dan in?

Ik heb momenteel een mooie stalling gevonden in de buurt:
265 euro per maand
Gebruik van alle acomodatie (meerder binnen en buiten bakken, weides, longeercirkels, springtuin, drafbaan en eigen ruiterpad naar het bos)
Mooie ruime inloopstal (maat: paard)
2x per dag ruwvoer en krachtvoer zonder maximum
Ruime zadelkast.
Zelf uitmesten en om de dag voldoende stro om de heele stal leeg te haalen.

Wat betalen jullie en krijgen jullie ervoor terug in omgeving amsterdam/haarlem. (dus ook zwanenburg, amstelveen, hoofddorp enz)

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:07

Ik woon in Hoofddorp betaal 295 all in, paarden worden in de zomer buiten gezet van 9 tot 7 en worden ook weer binnen gehaald, je kan er voor kiezen of je je paard in een gemengde kudde hebt lopen of liever een prive landje (land is wel zelf mesten) ruime schone boxen die elke dag uitgemest worden, automatische drinkbak, er word vijf keer gevoerd waarvan 2keer brok en 3 keer hooi dacht ik (of net andersom) spuitplaats met warm water, camera beveiliging overal paddock, longeerkring, alle weather bak, kleinschalig, maar super gezellig! De voeding word ook aangepast per paard, (leeftijd beweging, merk hoeveelheid alles kan je zelf beslissen)

ris

Re: staling amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 19:27

Mag ik mischien vragen waar jij staat. (website)?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:06

PP --> VSW

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:30

bij welke stalling betaal je 265 euro???
ben ook nog op zoek namelijk.

eierhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:41

Ik sta vlakbij Haarlem. Mijn paard staat 24/7 buiten, zomer en winter maar er is mogelijkheid tot 's winters stal.

Betaal 140 inc ruwvoer, volgens mij is 's winters stal rond de 220 (zelf uitmesten en volgens mij niet onbeperkt ruwvoer) Buitenbak, longeercirkel, ik ben tevreden! En dan heb ik het nog niet eens over de uitrijmogelijkheden :~

Denk alleen dat de prijzen gaan stijgen, gezien de modernisering die momenteel plaatsvindt :list:

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:56

jullie hebben pb :)