Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, de rest zit bij de buren.Maar die pakken volgens mij de grotere insecten en niet die heule kleine vliegjes.
. Die vliegen passen door de gaatjes van de mepper

joycev schreef:Ik heb precies het zelfde om mijn stal!.
Sinds dat ik me muren opnieuw heb geverft heb ik er last van op de andere stallen niet. Denk dat er iets in de verf zat wat ze lekker vinden. Hoop dat iemand een oplossing heeft word er ook helemaal gestoord van! heb alles al geprobeert :s

Isabonny schreef:Net boven het stro, achter tegen de wand waar de paarden meestal poepen, stikt het van de kleine vliegjes.
Die zelfde viegjes zitten ook op de mestkar....miljoenen....
Hoe kom ik er van af?
Wat kan ik op de muur spuiten en op de mestkar (niet op de mest, maar op de buitenwanden van de kar) waar die vervelende beestjes dood van gaan.
Ik heb al Golden Marlin op de muur gespoten, maar dat helpt niet voldoende. Waarschijnlijk omdat de muur het spul opzuigt.
Op de kar kreeg ik het niet gespoten, want het liep er van af. Daar waar het afliep en er een plasje van op de grond lag, daar zag ik trouwens de dag erna een hele berg dode vliegies liggen. Dus het helpt wel.
Ik kan alleen geen scholteltje ervan op de grond in de paardenstal zetten, want dan zitten de paarden eraan. Hoog in de lucht heeft geen zin, want daar zitten die vliegen niet.
Mijn paard heeft er ook last van. Ze zitten tussen haar tepels. Ze krijgt allemaal rode puntjes tussen haar benen.
Wie heeft de oplossing?