Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Meer paarden kan per paard iets schelen, uiteraard.
)ben je toch bijna een half uur per dag kwijt? Een tientje per uur is toch zeker wel het minimum dus zou je daar alleen al 5,- per dag voor moeten rekenen. Dat alleen maakt al 150,- per maand! 
Linda2B schreef:Het gaat er dus om wat je moet rekenen als je ze aan huis hebt, ervan uit gaand dat ik het hooi en het stro en de brok allemaal moet kopen, dus geen hooi van eigen land ofzo heb.
Je kunt stro duur kopen per pakje in de winter, maar je kunt ook proberen om bij een boer het direct van het land te kopen (is altijd goedkoper, maar je hebt wel opslag nodig en je moet het zelf van het land afhalen) Ik betaal namelijk nog geen 80 cent per pakje stro
(ik strooi 4 stallen de hele winter dik op voor 160 euro
) 
Linda2B schreef:Of te wel, is het dan niet heel erg eenzaam??)
Maar goed ik heb dan ook nog nooit op een pensionstalling gestaan, maar heb ze altijd al aan huis gehad
Pensionstalling brengt mensen met zich mee met allemaal andere opvattingen over paarden houden en allemaal andere meningen en ik hoor vaak zulke gezellige dingen dat ik er voor bedank
Zammie schreef:Ergenissen zoals niet betalen en weinig naar hun paard omkijken vind ik heel erg vervelend. Heb dit namelijk zelf ook ondervonden. Nee, dan ben ik liever in m'n eentje (en nu met een leuke bijrijdster) dan altijd me druk te moeten maken om de paarden van anderen.