[ENQ] Enquête huisvesting

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VetjevanVJ

[ENQ] Enquête huisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 14:11

Hallo allemaal,

Inmiddels zit ik in het laatste jaar van mijn opleiding en ben ik voor mijn afstudeerscriptie een onderzoek aan het doen naar de mogelijke criteria voor een certificeringsysteem op het gebied van huisvesting van paarden. Naast het literatuuronderzoek dat ik doe, heb ik ook gekozen voor het afnemen van enquêtes. Bij dezen verzoek ik jullie de enquête in te vullen, waar je via onderstaande link bij komt. Onder de inzendingen wordt een cadeaubon van Divoza ter waarde van € 15,- verloot.

Enquête voor paardeneigenaren:
http://www.thesistools.com/?qid=82534&ln=ned
Ook te vinden via mijn site http://www.toekomstinpaarden.mysites.nl onder de button Enquête huisvesting, hier is ook een enquête te vinden speciaal voor de stalhouders.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Yvette

fjordnina

Re: [ENQ] Enquête huisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:35

Ik heb de enquete ingevuld, maar vond deze absoluut niet objectief. Wat als je een paardeneigenaar bent met paarden die niet op stal staan en niet op een pensionstal, maar gewoon thuis? Daar wordt totaal geen rekening mee gehouden. Jammer!

VetjevanVJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 15:42

Hai,

Het plaatsen van je paard aan huis is niet in de enquête opgenomen, daar het gaat om certificering van professionele paardenstallen. Dus puur om stallen die beroepsmatig met de paardenhouderij bezig zijn. Mocht je zelf een stal aan huis hebben en hier beroepsmatig mee bezig zijn, dan is er ook de enquête voor stalhouders.

MvG,
Yvette

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:50

Ik vond de vragen over de kennis met betrekking tot huisvesting nog best pittig. Het grootste gedeelte weet ik wel ongeveer, maar de percentages lucht etc niet hoor ;)

Maar goed, ik heb hem ingevuld!

VetjevanVJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 15:52

Hoi Caesar,

I know! Als ik deze opleiding niet had gedaan, was het meeste voor mij ook een groot vraagteken geweest hoor! ;) Bedankt iig! :D

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:53

Inderdaad, van lucht, stikstofgehaltes ed weet ik ook niets. Kijk ook meer in de praktijk dan wetenschappelijk.

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:03

Ik heb hem ook ingevuld, zou toch graag willen weten of mijn antwoorden omtrent huisversting enigzinds goed zijn. :o

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:53

Ach, als ik me druk moet gaan maken om wat er een licht naar binnen valt of of de box wel 10 cm groter of kleiner is in oppervlakte kon ik op geen enkele stal gaan staan.

Als paardlief maar buiten loopt ben ik allang blij.

Naadiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:20

ik heb hem ook ingevuld kunnen we ergens de antwoorden van de huisvestiging zien?

VetjevanVJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 22:14

Hallo allemaal,

In ieder geval hartstikke fijn dat jullie hem al ingevuld hebben. Op de antwoorden moet nog even gewacht worden, anders wordt het wel heel makkelijk voor degenen die nog gaan invullen.. ;) De antwoorden zullen naderhand wel op mijn site komen, en waarschijnlijk komt er op Bokt ook een publicatie of iets dergelijks. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!

Groetjes,
Yvette

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:17

Heb je er wel wat aan als ik hem invul, aangezien ik mijn paarden zelf bij huis houd?

VetjevanVJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 16:42

Ja hoor, tuurlijk! Dan kun je bij "waar sta je gestald" ook gewoon privé-stal invullen. Voor mijn onderzoek is vooral het onderdeel "kennis" en de slotvragen van belang. Bedankt iig! :D

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 23:16

Best pittig die vragen over luchtvochtigheid e.d....
Maar ik heb niet gespiekt!

Ik ben benieuwd naar de antwoorden!

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 06:45

Die vragen over de huisvesting waren zeker lastig, zo zie je maar weer, dat er nog een hoop te leren valt :P

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:57

Ik heb hem ook voor je ingevuld. Wat ga je met de enquetes doen? Ik ben namelijk wel benieuwd naar hoe iedereen het heeft ingevuld en wat de kennis bij een heleboel mensen is. Als je hier nu een verslag van maakt zou ik het leuk vinden om dat te lezen.

Ik miste bij wat de accomodatie bied het punt over binnen of buiten stallen en de afmetingen. Ik heb het bij overige gezet. Vond het zelf nog wel een belangrijk puntje.

VetjevanVJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 13:00

Hallo,

Ik ga de enquête afronden en verwerken in mijn scriptie. De uitkomsten zullen sowieso op mijn site www.toekomstinpaarden.mysites.nl komen, daarnaast komt er waarschijnlijk een publicatie hier op Bokt.

In ieder geval iedereen bedankt voor het invullen!! :D

Cheers, Yvette

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:09

beetje aparte vragen :) weet ik veel hoeveel % alles is :+
Maargoed, heb hem zo goed mogenlijk ingevuld

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:18

Zoals TS heeft aangegeven zal ze bezig gaan met het verwerken van de gegevens. Om jullie niet voor niets de enquête nog in te laten vullen komt hier dan ook een slotje.