Vlechten met pekdraad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lauke

Vlechten met pekdraad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 08:24

hoi

ik heb hier op het forum geleerd hoe je moet vlechten met pekdraad alleen nu snap ik niet helemaal hoe je de knot voor de 2e keer dubbelvouwd....

kan iemand mij dat uitleggen??

dus ik bedoel dat als je 1 keer door de manenkam bent gegaan met de naald en dan hoe moet je verder.
ik hoop dat jullie het weten.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:25

Je steekt hem eerst door bij het elastiekje door de vlecht, dan aan de onderkant van de vlecht, bij de manenkam.
als het goed is vouwt ie dan automatisch dubbel.
dan vouw je gewoon met je hand nog een keer het vlechtje dubbel, even vasthouden en 2/3 keer doorheen steken en klaar is kees :D

zo dus:
Afbeelding
pas op dat je niet in je vinger prikt want dat doet zeer :D
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 22-05-09 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 08:27

magic_lover schreef:
Je steekt hem eerst door bij het elastiekje door de vlecht, dan aan de onderkant van de vlecht, bij de manenkam.
als het goed is vouwt ie dan automatisch dubbel.
dan vouw je gewoon met je hand nog een keer het vlechtje dubbel, even vasthouden en 2/3 keer doorheen steken en klaar is kees :D

oke:D ik deed het eerst heel onhandig dus ik dacht dit is vast niet de goede manier:P want ze vielen toen ook weer uit :+

maar heel erg bedankt:P heel simpel maar zelf kan ik niet op het idee komen :Y)