Is De Zonnehoeve in Zeewolde makkelijk bereikbaar (OV)?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

happy27

Is De Zonnehoeve in Zeewolde makkelijk bereikbaar (OV)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 08:18

Hoi ik heb even een vraagje....... Is de pensionstal zonnehoeve in zeewolde ook makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
Ben wel in het bezit van een auto, maar mijn vriend heeft deze ook vaak nodig.....

groetjes *D
Laatst bijgewerkt door Judje op 12-05-09 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd, omdat dit schreeuwerig staat en daarom niet is toegestaan.

superpony

Re: Is De Zonnehoeve in Zeewolde makkelijk bereikbaar (OV)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:02

Nee, daar komt geen ov. Het is midden in de polder. Ben je er al eens geweest? dan zie je wel wat je moet lopen vanaf dichtst bijzijnde bushalte. Is niet te doen hoor. Maar ik zou gaan kijken als je er nog niet geweest bent, want je moet de stal zelf ok zien denk ik voor je er gaat staan??

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:08

Kan je er niet met de fiets heen dan? Waarom zover weg gaan staan dat je er met openbaar vervoer heen moet.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:08

Nou, dat zou ik ook echt niet doen. Ik weet niet of je deze omgeving kent, maar er is gewoon heel weinig. In de polder zitten wat stallen, maar vrijwel allemaal totaal afgelegen. Je hebt dus geen keus bijna. Als je in Almere woont, kan je op 1 van de 3 maneges staan, wat niet iedereen wilt en anders sta je al gauw minimaal 15 kilometer verder. En dat is daar vrij normaal, aangezien de stallen in de polder aardig groot zijn en ook aardig vol staan. Je moet wat........
Vanaf Almere is het Gooi een goede optie anders. Ik zou dan bij Pronk gaan kijken. Kan je wel met OV komen en heeft ook binnenbak etc. Mocht je niet uit Almere komen, sorry dan weet ik het niet.......vanaf zeewolde bijv. denk dat misschien harderwijk met ov te bereiken is????

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 16:28

nou luitjes bedankt voor jullie reacties...............

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:28

Het beste is om op 9292ov.nl te kijken, dat is de beste optie.
Hier kan een slotje op dit topic.