Ik ben op zoek naar paardenstalling in of om harderwijk, nu heb ik 2 stallen gevonden, en ik weet niet wat ik moet kiezen:
de eerste is 18 minuten fietsen van huis, € 125,-, mooie grote rijbak, mooie weide, buitengebied, en er is op het moment een stal vrij die ik misschien zou kunnen huren. in die € 125,- zitten 4 balen zaagsel per maand en een voldoende rantsoen. Het paard staat de hele dag op de wei en de stal is 10 minuutjes stappen van de rijvereniging. Er staat alleen geen huis in de buurt, dus geen toezicht.
de tweede is 2 minuten fietsen (écht om de hoek zeg maar), € 57,-, beetje provesorische rijbak, wel goede weidegang, stalling is ongeveer gelijk aan de eerste. Het is alleen in de stad, er zijn wel uitrijmogelijkheden, maar dan moet ik wel de weg of het spoor over en een woonwijk door. Dit is alleen zonder voer en zonder stro, ik wil dus ook vragen wat jullie hieraan uitgeven per maand (is dit meer of minder dan het verschil van € 75,-) En nog een probleem, hier is op het moment geen stalling vrij. Binnenkort komen er 2 stallen vrij, maar er staat er ook 2 op de wachtlijst die dan binnenkomen, daarna sta ik genoteerd
.Wat vinden jullie een beter aanbod en wat moet ik kiezen
En dan vraag ik me nog af of jullie aan voer, hooi en stro meer of minder dan € 75,- per maand uitgeven?
Ik hoop op een paar reacties, want ik kom er zelf niet meer uit!
P.S, ik weet niet of het wat uitmaakt in jullie beslissing, maar ik ben van plan een fjordje te kopen zodra ik stalling heb en er recreatief mee te gaan rijden