ik heb zilvershampoo,dubro,wasmiddel enzo allemaal geprobeerd maar krijg haar nog steeds niet helemaal schoon.
ze is geschore
iemand de gouden tip???? geen dure rommel aub
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

werkt perfect. colunder schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het behoorlijk triest is dat je shetlander schijnbaar altijd op stal staat en dan ook nog zo'n kleine stal dat hij niet eens rondjes kan lopen!!
En dan ben ik het met haar eens.
Als je zorgt dat je omheining in orde is kan ook een shetlander gewoon in de wei!!
chelletju schreef:colunder schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het behoorlijk triest is dat je shetlander schijnbaar altijd op stal staat en dan ook nog zo'n kleine stal dat hij niet eens rondjes kan lopen!!
En dan ben ik het met haar eens.
Als je zorgt dat je omheining in orde is kan ook een shetlander gewoon in de wei!!
zij staat een hele dag in de wei hoor en als het slecht weer is binnen. haar stal is groot genoeg voor haar alleen kleiner dan de stal van de haflingers omdat ze daar rondjes in ging lopen haar stal is 4meter lang en 3meter breed dus denk dat ze voor een shetlanderxfalabella van 90cm niet mag klagen.dit beestje loop iedere dag in de wei of in de paddock mits het mooi weer is.
dus snap eigenlijk jullie probleem niet. en het ging over op de wei dag en nacht maar dat gaat dus niet bij haar