Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zicky schreef:Bedenk ook dat je er een jaar of 20 aan vast kunt zitten. Het beperkt je onwijs veel in je vrijheid om maar niet te denken aan de wereldreis die je ongetwijfeld wilt gaan maken na je studie. En als je dan eenmaal full-time aan het werk bent zeg dan maar dag met je handje tegen de vrijdagmiddagborrel. Of andere sociale perikelen. Het kost tijd. Veel tijd. En geld. En stress als het paardje weer ziek is.
Zo'n 500 euro per maand (incl. kosten auto/benzine en alles voor het paard) en ruim 3 uur per dag (inclusief reistijd) ben ik er aan kwijt.
en als ze op de wei staan in 5 minuten

Welshcobfan schreef:Ik kan in een half uurtje klaar zijn bij de paardenen als ze op de wei staan in 5 minuten
![]()
Maar soms ben ik ook rustig 2 uur bezig (en dan niet eens echt met de paarden maar met onderhoud van de wei bv). T is maar wat je zelf wil en kan
Ik ben 1000 euro kwijt per jaar. (ex. spullen voor paard, wel incl DA en hoefsmid, stalling, hooi en stro)
Goedkope stalling met 2 stukken wei waarbij je alles zelf moet regelen en onderhouden en waar niets is (water halen wij bv uit de sloot).