ik heb dus vandaag voor het eerst op mijn paard gereden.
ging heel goed, nu na een paar uur in de wei lekker relaxen ging het vanavond super slecht, mijn vriendin wilde opstijgen ( heel gewoon en super voorzichtig) word ie in ene gek....

dus wij na veel praten en kalm maken, kwam ie naar ons toe. gelukkig.
maar ja wij longeren om hem uit te laten razen. na 10 minutjes zou ik erop er op hangen nix aan de hand er op zitten ook ok maar na een paar rondjes aan de hand, met mijn vriendin ernaast werdt ie in ene gek ik denk dat het kan komen omdat ik mijn vriendin uitlegde waar het kruis zat er naar wees, volgens mij heb ik hem niet aangeraakt daar lette ik namenlijk heel er op.
naja toen werd ie dus gek en sloeg op hol na 2 rondjes vloog ie dwars door het lint heen/ er is nog geen bak.
nog gekker, ( zat gelukkig geen stroom op) toen waren we dus uit de omheining * help* en ja hoor nog meer pech de beugel riem brak dus BOEM ik op de grond ( net naast de sloot)
maar ja we geven hem natuurlijk nog wel een kans! maar ja we willen wel tips er moet toch iets fout zijn gegaan?
groetjes heleen en margreet.
[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-07 23:32 ]</font>