Kopen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 17:45

Ik heb een leuk zadeltje op het oog (2e hands) maar het probleem is dat ik vanaf hier niet kan zien of het mijn paardje past! De afstand is een beetje groot om mijn paard naar het zadel te brengen! Hoe doen jullie dat? Ik weet namelijk niet of het betrouwbaar is als ik afspreek dat ik het zadel terug mag brengen als het niet past. Wie weet krijg ik dan never nooit mijn geld terug ofzo? Verward
Iemand een idee?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:50

Vragen wanneer je naar daar gaat om het zadel te bezichtigen het mogelijk is dat ze mee komen met jou om het te passen als het zadel je iets lijkt. Heb jij nog niets gekocht dus zit je niet met het probleem van je geld terugkrijgen...
Alleen de verkoper moet dit wel willen natuurlijk (ik ken de afstand niet dus heb er geen idee van wat ver is Knipoog )

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 18:14

Ik heb drie keer een tweedehandszadel gekocht met de afspraak dat ik het terug mocht brengen als het niet pastte *LOL* Twee keer was redelijk dichtbij en de derde keer was van Barrie van bokt en dat was ruim een uur met de auto.
Meestal gaat het wel goed, maar je kunt voor de zekerheid een contract meenemen en dat beide tekenen. Dan ben je ingedekt en moeten ze het geld wel teruggeven als je het terugbrengt Knipoog (mits in dezelfde staat)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 18:20

Ik heb ook een aantal keer een zadel gekocht. Ik betaalde het zadel dan gewoon en ik zou dan binnen een bepaald aantal dagen laten horen of het zadel paste of niet. Als het niet paste mocht ik het weer terug brengen en dan kreeg ik het geld terug.

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 18:42

oke thanx dan waag ik het er maar op!