Iedere dag is haar hele stal vies (lees: al het stro is doordrenkt met urine, en overal hopen poep, nee op 1 plek plassen/poepen is niet aan haar besteed
), waardoor ik : jawel, de gehele stal moet leeghalen,uitsoppen en opnieuw moet opstrooien.Het maakt niet uit of er een dik pak stro in ligt, of wat minder, alles wordt in 1 nacht vies.
Ik doe nu per dag 3 dikke plakken in haar stal, zodat het nog een beetje te doen is om haar nog een beetje schoon te houden,en dus iedere dag alles leeg kan halen, anders zijn we aan het eind van de week 7 balen verder, wat de staleigenaar niet zo leuk vindt.
Ook heb ik het nadeel dat ik een bijna geheel wit paard heb, wat dus graaaag in haar eigen urine/uitwerpselen gaat liggen
wat mij dus iedere dag een hoop moeite kost om haar een beetje toonbaar te krijgen.Ze is nu pas 2, dus mischien wordt ze wat netter als ze wat ouder wordt, tot nu toe is het een hoop werk iedere dag, maar het moet maar, voor mijn lieverd.
Hebben jullie óok van die vieze paarden? en wat doe jij er aan?

.
ben blij dat ze nu terug 24/7 op de wei staat, want dan blijft ze tenminste iets langer dan een dag proper
en ze is echt het vieste paard van stal, voel ik mij altijd schuldig tov de stalhulp
ben iig geval blij dat ik dat niet iedere dag moet doen