Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik ben het eens met de Spaanse versie van Sneeuwwitje's dwergen m.b.t. de arbeid
.
), de "oren" op het stock-zadel zorgen voor een stevige zit op het moment dat je paard eens iets te vrolijk is of zeer onverwacht schrikt van een boze kabouter
.
. Erg jammer. Ik heb hem nu enkel nog liggen als reserve-zadel. M'n nieuwe stock is wéér Wintec, nu het nieuwe model. Heel anders, erg stoer en voor het gezicht eigenlijk iets te groot voor mijn ponydame (er is maar 1 maat), maar in de praktijk ligt het prima. De zitting lijkt wel iets op "western", 't is op de een of andere manier wat "vlakker" dan een dressuurzadel, maar verder gaat de vergelijking met een westernzadel inderdaad mank. Een spaans zadel komt waarschijnlijk dichter in de buurt. Ik kan het aanraden! Maya schreef:Als ze op maat zijn, kunnen ze niet korter bij hem, en aangezien Leon van die lange stelten heeft, kan er dus niemand anders fatsoenlijk op dat zadel rijden die korter als hem is.