laatst las ik in een topic iets over Equilux snelreiniger. Het zou geweldig spul zijn om je paard heel het jaar door mooi proper te krijgen voor vooral wedstrijden zonder dat je je paard moet wassen (vreselijk handig om in de winter te gebruiken dus)
Ik heb een schimmel en ik ben dus heel bekend met vieze hardnekkige mestvlekken en whatnot's.
Nu ben ik dat spul dus gaan kopen (was te vinden bij Decathlon) en heb het daarstraks met veel argwaan getest. Eerst zien en dan geloven... er wordt altijd zoveel belooft.
spray spray en even laten intrekken. na enkele minuutjes (zeker nog geen vijf minuten zelfs) flink met de blote hand over de vieze plek wrijven, boenen als het ware, en wat ik daar zag??
Echt waar, het is best ongelooflijk, het werkt wel degelijk.
Al het vuil werd door het spul opgenomen en kwam door het wrijven dus op mijn handen te zitten. Niet echt geinig want was echt vies en goor, maar met gewoon handen tegen elkaar wrijven kwam het er als poederachtig iets af. Dan snel handen gaan wassen en ook daar kwam het heel makkelijk vanaf.
Verder gewoon met de borstel alles eraf gewreven. Zo makkelijk.
Ze was niet spierwit, het was maar een test ook, maar de plekken waren nagenoeg verdwenen en je moest dus al vrij goed kijken om ze te vinden.
Stalgenootjes wisten niet dat ik equilux gebruikt hadden en vroegen me onmiddelijk hoe het kwam dat ze zo mooi wit was

jeuj, eindelijk iets dat echt werkt.
Volgende keer echt goed boenen en dan heb ik een oogverblindend wit paardje dat zal schitteren op wedstrijden
Goed nieuws mag altijd daarom dat ik dit topicje maak om jullie mee te delen dat het spul wel degelijk werkt

grtjs
[edit]toevoeging, vraag: zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met Equilux snelreiniger, hebben jullie goede of slechte ervaringen en hoe gebruiken jullie het?