ik heb binnen kort een fotoshoot maar waar moet je allemaal voorzorgen? en hebben jullie tips om je paard mooier te krijgen? mijn paardje is nog al sloom als hij niet onder het zadel is. hoe kan ik hem dan laten lopen (er achter aan zitten helpt niet en een zweep rond zwaaien ook niet echt)
hebben jullie tips
iloveiwan
Geplaatst: 16-04-09 17:43
Plastic flesje met erten Of zn klapper zeg maar als je die heen en weer bewegt krijg je een heel hard geluid.
Arra
Geplaatst: 16-04-09 17:46
Babydoekjes voor je paard, uhhh plastic zakje in je handen om je paard zn interesse te wekken ,zorg dat je hoofdstel en zadel er mooi uitzien dus even invetten enz.
Fotografe meldt zich Ik heb al meerdere fotoshoots gehad en over het algemeen lukt het allemaal wel. Enige wat ik ooit extra heb gebruikt is een mobieltje met ringtones enz. Het paard geforceerd op de foto zetten is vaak niet eens mooi, en daar komen enkel frustraties uit voort. Maar grazen is geen probleem hoor, je kunt ook prachtige hoofd shots maken tijdens het grazen, nadat het beessie opgejaagd is geweest zijn ze vaak nog wat frisser en zijn ze oplettender naar je. Verder hoeven we natuurlijk niet persé alleen op het gras foto's te maken Ik stuur je nog een PB'tje met wat tips. En we nemen alle tijd, dus ik kan je ook nog even helpen met voorbereidingen.