Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ideaal voor de herfst en winter maar idd word het al snel erg warm, nou ligt het er wel aan of er gekrijt is op het dak, wat bij ons niet het geval is.. wij hebben ze dan ook met deze temperaturen al lekker op de wei, en zomers is het echt niet uit te houden voor ze in de kas
dan staan ze 24/7 op de wei.
`s winters lijkt me ideaal. AH_scim schreef:Ik denk van niet want er staat nooit 1 pony vanuit de kas buiten.
AH_scim schreef:Voor zover is weet is die niet gekrijt.
Ze lopen zomers soms buiten, maar nooit allemaal tegelijk.
stef schreef:AH_scim schreef:Ik denk van niet want er staat nooit 1 pony vanuit de kas buiten.AH_scim schreef:Voor zover is weet is die niet gekrijt.
Ze lopen zomers soms buiten, maar nooit allemaal tegelijk.
Zit je 24 uur per dag langs die kas of?
Sorry, maar ik vind het niet helemaal fair tegenover de eigenaar dat je een bericht opend terwijl je niet weet van hoe of wat.
Als je écht denkt dat het niet kan bel je de DB. Hier speculeren over wat er wel of niet gebeurt is mijn inziens compleet nutteloos. Daarbij kan de eigenaar er nog een slechte naam door krijgen terwijl er wellicht helemaal niks aan de hand is
) en met de juiste maatregelen kun je de temperatuur redelijk regelen. stef schreef:nee, maar ik weet hoe het op bokt gaat. De eigenaar zal al snel afgescheept worden als iemand die 24/7 zn paarden binnen houdt en nog in een kas ook....
Verder weet je het niet. Misschien staan ze wel regelmatig buiten, alleen toevallig net niet als jij of je vriendin er langs komt.
Anyway, mijn pony heeft (jaaaaaaren geleden) in een kas gestaan, in de winter welliswaar.
Vond het heerlijk, veel minder geklooi met dekens
friesiszwart schreef:buiten het feit dat een kas in de zomermaanden wel erg warm kan worden heb ik in 1990 in een kas gestaan tijdens de januari en februari stormen en dan wil je echt je paarden daar niet hebben staan. In die januari storm vlogen de glazen ruiten om je oren en tijdens de februari storm waaide de gehele kas weg. Nee echt mijn paarden komen zelfs niet in de buurt van een kas te staan.
nogmaals ik vind niet dat je ze er zomers in moet houden..
zie het nut er dan ook niet van in, zijn geen kasplantjes... Swinters en zomers in de lekkere buitenlucht is toch wel het beste lijkt mij
) dit zorgde er voor ons werknemers iig voor dat de temperatuur niet ál te gek werd