Hij is een schrokkop en kan niet wachten totdat hij voer krijgt.
Zonde van het voer, vind ik.
Wie heeft er een tip?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

painthorselover schreef:Geef je misschien gemengt voer , zoekt hij eerst de lekkere dingen er tussen uit. Anders toch een goede paardetandarts erbij. Hooi eet hij wel normaal?
Hij krijgt zemelen en biks, maar nu weet ik niet juist wat hij het liefste eet. 
Leek me een grappige oplossing 

vera schreef:P.S. Volgens de fokster is hij erfelijk belast of heeft hij het van zijn moeder geleerd, die doet het namelijk ook![]()
. Een andere oplossing zou kunnen zijn om een emmerhouder aan de buitenkant van de halve staldeur te bevestigen en daar een emmer inzetten met voer. Kan hij er niet al te makkelijk bij, niet smijten en niet met zijn voorbeen klauwen.....
.... FlyingHigh schreef:Fokster spreekt: Allemaal enthousiasme van 'm......hij maakt van zijn voer een groot spetterfeest, }> !!!!
Heeft niks met kiesjes te maken maar meer met baby zijn en lekker met je eten smeren
vera"]
[quote="FlyingHigh schreef:Fokster spreekt: Allemaal enthousiasme van 'm......hij maakt van zijn voer een groot spetterfeest, }> !!!!
Heeft niks met kiesjes te maken maar meer met baby zijn en lekker met je eten smeren

.
Kwijl
kwijl.....
......