Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

daffie1986 schreef:Maar hoe gaan ze dat doen met stallen die geen land hebben? Ze kunnen hun toch neit gaan verbieden om paarden te houden? Kijk eens naar de hollandsche manege(of was het nou de amsterdamse manege?) een heel mooi gebouw midden in de stad, hoe moeten hun het hoofd boven water houden als iedereen weggaat omdat het slecht is voor de paarden. Je kan de actie ook anders zien en dat is:"Palermo gaat lekker uit zijn dak, maarja zijn baasje komt dan ook maar 1uurtje per dag om te rijden". Mensen hebben steeds minder tijd en zin om hun tijd te besteden aan de verantwoordelijkheden die komen bij een hond of paard. Hoeveel honden zitten er wel niet de hele dag alleen binnen en worden uitgelaten door de buurvrouw omdat het baasje geen tijd heeft? Gaat de DB hier ook wat aan doen? Mijn paard staat op het moment 24 buiten, maar gaat naar een andere stal waar hij 's avonds gewoon opstal kan want hij heeft een hekel aan regen.
daffie1986 schreef:denk precies het zelfde hoor over een molen daar niet van, maar het is wel een extra optie tot beweging en dus uit de box wezen. Jouw laatste zinnetje ben ik het niet mee eens. Ik heb met mijn vorrige paard namelijk ook geregeld aanvaringen met hun gehad, omdat van hun dat beest naar binnen moest omdat het sneeuwde(er was een schuilstal aanwezig en 's avonds ging ze naar binnen. Vindt hun standpunten ook tevaak omdraaien en keren, de AID is veel beter en zijn hier voor opgeleid.

, al is er een iemand die zich ervan bewust word dan heb je er teminste eentje gered!

Ik vindt het juist heel positief dat mensen zoals de TS er achter komen dat waar ze mee bezig waren niet goed waren voor het paard, juist voor mensen die nieuw in de paardenwereld zijn is deze actie echt een eye-opener en bied dat zeker een goede toekomst!! en inderdaad is het misschien ook beter bespreekbaar met de 'oude rotten'
) 
maar die kan ook gebruikt worden voor andere doeleinden zoals shows van de bereden politie of een totaal niet paard gerelateerde bestemming daffie1986 schreef:Maar hoe gaan ze dat doen met stallen die geen land hebben? Ze kunnen hun toch neit gaan verbieden om paarden te houden? Kijk eens naar de hollandsche manege(of was het nou de amsterdamse manege?) een heel mooi gebouw midden in de stad, hoe moeten hun het hoofd boven water houden als iedereen weggaat omdat het slecht is voor de paarden.