Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mariettek schreef:Aha, dat is dan weer geen optie voor mij. Mijn paard springt zijn stal al uit als meneer wat minder lang dan normaal in de paddock kan staan
)

mariettek schreef:@Twiggy2008: Ik sta nu op een pensionstal, waar ze in de zomer 6 maanden buiten staan. In de winter in paddocks en dan 's nachts op stal. Geweldige stal, maar ik zou ze graag bij elkaar op een eigen plekje willen hebben. Niet zozeer een weiland waar veel andere paarden zijn.
wheaty schreef:Ik heb een stuk land kunnen pachten van de provincie (limburg) , grensend aan dit stuk land was een onderkomen weide ,we hebben de eigenaar toen gevraagd of we dit erbij konden huren , en dat mocht , dus zo zijn wij aan ons land gekomen.
we hebben er een schuilstal ( gedoogd) mogen maken .
Onze 4 paardjes staan er van maart t/m oktober ongeveer op , als het te drassig wordt dan verhuizen ze naar de overdekte paddock bij ons achterom , en voor de winter heb ik dan bij ons in de straat een klein weitje , ook dit weitje is van de provincie limburg .
We hebben geen echte rijbak , maar gebruiken een stukje wei voor te rijden . Gaat best goed , allen in de winter is het moeilijk.
We wonen in het uiterste zuiden van limburg ,hier is alles erg heuvelachtig , soms wenste ik wel eens een echt mooi recht stukkie wei . maar ach , ik mag niet klagen.
, wij rijden ook al in de wei.