Ik zit met een probleempje, wie kan mij helpen?
Ik heb dus een shet, die nu op een stukje zand staat met 3 geiten, een schuilhok en onbeperkt hooi.. Hij gaat er elke dag wel uit en dan kan hij spelen met de andere paarden.. Nu belde een collega van mij, echt een schat van een mens met een prachtige boederij, Of ze de shet niet kon lenen zodat ze het gras niet hoefte te maaien.. Het is een heel groot weiland waar hij dan op komt te staan, Ik zie hem dan niet vaak, 1 keer per week mischien want ze woont hier wel 3kwartier vandaan.. Ze zei dat ik er maar goed over na moest denken. Ik vroeg voor hoelang het dan was, dus ze zei; zolang je hem kan missen..
De shetlander is bijna 3 jaar en volgend jaar wil ik ermee gaan beginnen.. Wat zou ik doen? Hem daar neer zetten zodat hij een heel stuk land heeft met heerlijk gras of hem laten staan op het kleine zand stuk met hooi ?
Er worden wel duidelijke afspraken gemaakt hoor
.. Ze krijgt het paspoort, ze krijgt voer zodat ze hem elke ochtend een handje kan geven en ze heeft mijn telefoon nummer.. Verder krijgt ze het nummer van de DA enz.Wie kan mij helpen met de juiste beslissing? Ik zie hem dan niet vaak en ik weet niet of ik dat wel kan
heerlijk penny klinkt dit eh