Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lalidan schreef:Is het haar wel bekend dat ze zelf voor water moet zorgen in de stal? Want bij zelf binnen en buiten zetten, zou ik persoonlijk er nog niet direct aan denken dat ik ook zelf water moet geven, ookal krijgen ze water uit een ton...
Dus dat zou misschien het probleem kunnen zijn???? Ik zeg ook maar iets hoor.
barbar schreef:ik denk ook haast dat ze niet weet dat ze haar paard ook water moet geven.
miss gaat ze er wel van uit dat jullie de tonnen 'savonda alletwee vullen voor het slapen gaan.
aerdenhout1 schreef:2 paarden en ze moet haar paard zelf buiten zetten? Hoe moet ik dat voor me zien? Jij gooit je eigen paard los s' morgens en die van haar blijft dus binnen tot ze komt?
Het is toch een hele kleine moeite om ook die van haar even los te laten, of heb ik het nu verkeerd begrepen.
Wat betreft het water...maak een goede afspraak met haar en geef haar dagen dat zij het doet en jij de andere dagen.
Is er trouwens leidingwater of moet je uit de sloot halen, of aanvoeren vanaf huis? Ook dat maakt een wereld van verschil natuurlijk.
aerdenhout1 schreef:En automatische drinkbakken?? Daar al eens aan gedacht? Als je de waterleiding al hebt liggen dan zijn dat de kosten niet en het scheelt je niet alleen werk, maar ook water. Ook voor buiten kan je er een aan de muur hangen...altijd vers water en geen omgooien van emmers of bakken meer of wachten tot de ton vol is.
xxappiexx schreef:Haar erop aanspreken heeft weinig zin, dat hebben we al over verschillende dingen moeten doen maar ze luisterd niet of neemt het niet van ons aan. Best vervelend.