Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!!
!
! (Wel logisch natuurlijk
!!). Maar dat is natuurlijk net zo geldig!! SmithsGirl schreef:iemand bij ons op stal is met haar merrie op training geweest bij Chris Knol en die heeft gewoon haar paardje opgeladen en is gereden.....
! Mocht er wat aan de hand zijn (ongeluk, lekke band met de trailer zijn typisch van die dingen waar de politie altijd even graag bij komt kijken!!), ben je dus wel de klos ! (iig boete en evtl. wordt het paard in beslag genomen totdat het 100 % zeker is, of dit wel het paard is wat jij dat het is !!) Het is geheel aan jezelf of je dat risico wilt lopen of niet
!
, maar meer het paardenpaspoort ! Daar controleren ze bij ons in de omgeving dus wel eens op
! Een gezondheidsverklaring hoeven wij niet te hebben
!!
!! Sterre schreef:Anya, ik bedoelde hiemee niet de gezondheidsverklaring, maar meer het paardenpaspoort ! Daar controleren ze bij ons in de omgeving dus wel eens op
! Een gezondheidsverklaring hoeven wij niet te hebben
!!
In jouw geval kan je dan misschien beter een Duitse pas aanvragen, kost je 1 keer € 30,- en dan ben je overal van af!!
Anya schreef:...Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd...
!Citaat:Wel loop ik het risico van een boete wegens ontbreken van een gezondheidsverklaring (Ook een Europese eis). Het risico van die boete neem ik gewoon.
, dat is toch gewoon geld-uit-de-zak-kopperij
!! Kom op hé, we wonen in een verenigd Europa!!! Dát risico zou ik dus ook gwoon nemen
!)