Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! De temp. heeft er niet zoveel mee te maken, wél de intensiteit van de zon!! Het maakt natuurlijk ook veel uit, of hij de hele dag in de brandende zon staat, of dat hij ook veel uit de zon is!
), maar die heb ik nooit ingesmeerd
... (maar hij heeft ook nooit z´n neus verbrand
!!)
) of elke andere crème met hoge factor uit een tube. Dit jaar wil ik trouwens sunblock gaan proberen, eens kijken of dat de mok en de vellen buiten de deur houdt.Tessebes schreef:Als hij ook echt z'n neus verbrandt, dan kun je een wit lapje aan de neusriem van z'n halster maken.
Nanouk schreef:Slim idee! Ga ik ook bij Bailey proberen deze zomer en kijken of we daar weer commentaar op krijgen.
Sjuimpje schreef:Loopt de bles ook over de neusgaten?
Als dat niet het geval is maar smal tussen de neusgaten doorloopt is het vaak niet eens nodig om in te smeren.

jenny"]
..sterre heb je een foto van zo`n halster ben eigenlijk wel benieuwd
[/quote]
Ik heb geen foto, maar sinds gisteren kan ik up-loaden! Ik kan morgen wel even een foto van Dikke mét het Kalvakade halster maken, dan zet ik het er hier wel even bij
! (mag wel, hè Es
?!!)
(Het halster is overgens niet echt duurder dan een behoorlijk "doorsnee"halster!)
[quote="Boogiegirl schreef:Jenny, je kunt ook halsters kopen met klittebandsluiting, die speciaal zijn voor op de wei. ik geloof bij Loesdau of Kraemer (Duitse winkels)