Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ook denk ik dat er nog veel mensen zijn die hun paard niet als paard zien maar bang zijn dat het paard iets overkomt want ja ze kunnen toch zo wild doen
Hopenlijk komt er binnen kort meer groepshuisvesting maar op zich zie ik het hier in mijn omgeving wel mer gebeuren, zo gaan de manege paarden van mijn manege elke dag naar buiten staan er heel veel met 2 of meer in een stal en wordt er echt gekeken nara waar een paard zich prettig bij voelt..maar waarschijnlijk heb ik het mijn mijn manege gewoon goed getroffen.....
ik betaal liever die prijs of nog meer voor zo'n huisvesting dan minder voor een hele standaard 

_starling_ schreef:Je heb toch niet echt meer grond nodig voor een pensionstalling met het hele jaar buiten (en dus geen stallen) of alleen zomer buiten? Het werkt alleen alleen bij 5+ paarden (omdat het land wel groot genoeg moet zijn om in 2-en te splitsen voor verplaatsen).
Maar veel van de normale pension-stallen zou je precies hebben wat je nodig heb, als je de stallen weghaal en een grote schuilstal van maak... Verder sparen geen stallen ontzettend veel investering uit... geen water naar 16 afzonderlijke drinkbakken, geen plaatsing, 'minder' stro, geen binnen/buiten zetten, gemakkelijk 'all-inclusive' uitmesten.
Ik heb de ambitie niet om naast mijn 32 urige werkweek een pensionstal te beginnen. Sterker nog, ik heb nu geen eigen paard, vanwege tijdsgebrek, werk en kinderen... maar als ik er een zou beginnen, zou ik het wel weten..
jammer dat deze stallen niet in de randstad omhoog schieten als lente bolletjes zou erg leuk zijn